Friday, June 24, 2016

... normal or c-zer ...

i tot every mom nak bersalin normal kan. termasuk aku.
aku takut gak anak aku beso.
aku makan tak la banyak mana pun.
kerap pun tak berapa.
banyak minum aja.
tapi takut baby beso dan aku terpaksa c-zer.

aku takmau macam tuh.
pls! i dont want.
aku terasa bila org kata nanti kena czer.
aku sedeh.

aku ngadu kat husben dan die cakap, insyaAllah semua normal.
aku harap lah. hanya harapkan doa suami aku ajelah.
dan aku pun perlu solat dan berdoa.

harap dapat normal dan tak jahit.
aminn!




❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

0 cinta utkku:

Usagi Sailor Moon - Link Select