Monday, August 7, 2017

... my son ...

eh eh belog ni banyak citer pasal anak aje lah gamak nye. nak popular post g kat belog lagi 1 ya. haha!

aku nak citer pasal anak bujang yang kacak tu. meh sis bagi gambar sikit.

personal picture

so nak jadikan cerita, anak ni dah 2tahun 6bulan still kekadang dia tak bercakap bahasa dewasa la. still in baby language la kan. still tak faham laa kita sebagai dewasa ni kan.

aku still takut bulan ni die check up so aku ingat nak mintak surat untuk jumpa pakar lah. atleast i want to know what the Pakar say kan. harap yang baik baik saja. he is the nicest boy in the world. 

well siapa lagi yang nak puji anak sendiri kan. haha!

doakan anak saya bercakap ya. really want to talk with him. dia pun ada bercakap gak tapi bahasa dia lah. haha

oh ritu aku ada tanya lah kakak aku pasal telinga anak aku. aku tanya lah, "kak anak aku dengar x?"
terus kakak aku cakap "dengar tapi jenis malas nak amik port."

and yes. dia memang malas nak kisah keliling. hahah! tapi die dengar bila die panggil bile dia rasa nak menyahut atau memandang. 

dia pandai tapi pandai sangat untuk ignore keliling.

korang pernah tak tengok TWILIGHT? yang di mana Edward Cullen tak boleh "read" pemikiran Bella. aku ni kuat berangan punya orang. kekadang aku terfikir. macam mana jadi macam Bella. malas nak kisah keliling dan amik port banyak benda. jenis redha aje apa yang akan terjadi kan. hmmm.

tak sangka pulak anak aku macam tu. err. ke kebetulan. haha! nampak tak iolls perasan lebeh. eh eh! hahah!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

0 cinta utkku:

Usagi Sailor Moon - Link Select