Wednesday, June 14, 2017

... so tired ...

0 cinta utkku
aku dapatkan rumah prima dah. alhamdulillah nama terpilih. still documents not complete. lepas dapat rumah prima, aku demam, lutfy demam. humaira demam. entah lah. nasib badan kan.

then sekarang bila bincang dengan husband. he seems like melewatkan keadaan. entahlah. nasib lah aku dapat atau tidak rumah tuh. aku redha lah.
bulan puasa ni yang hanya aku mampu berdoa lah semoga ada rezeki nanti. amin. 
nak bayar zakat lah. tapi nak tunggu advance boleh ke. hehe. sat g nak tengok maybank ada duit o tak. duit sale teami kan. moga perniagaan aku laku dan maju. aminn. 
nak jugak lah buat iklan belog kan. hehe. mintak tolong suzlin lah. she might be help me.

moga ada rezeki aku. aminn

... Nana ...
Usagi Sailor Moon - Link Select