Sunday, May 14, 2017

... realiti atau angan angan ...

pernah tak terfikir nak capaikan angan angan jadi kenyataan.
ye. memang tak mustahil tapi ada yang mustahil.

entahlah.
aku despress sekarang ni. memang tekanan.

dengan keadaan rumah camni. aku macam tak boleh adapt tau.
tak boleh terima hakikat ni.

adakah aku patut terima realiti yang semua ni tak jadi kenyataan. entah lah.

aku nak rumah. rumah yang selesa. tak kira lah. sewa ke atau own by. kenapa orang lain boleh tapi bukan aku?.

kenapa.

aku give up.
aku putus asa.

aku harap anak anak aku sihat dan menjadi manusia yang berjaya.
itu saja.

aku kena terima hakikat ini.
entah lah.tak tahu lah dimana sekat nya rezeki aku.

mungkin betul kata akak opis.
ingat Allah.
Tahajjud
Hajat
Dhuha
Solat 5 waktu
mengaji.
zakat
amalkan dan konsisten dan fokus.

ingat semua ini. pastj berjaya. insyaAllah.

Sent from my Huawei Mobile

0 cinta utkku:

Usagi Sailor Moon - Link Select