Friday, February 1, 2013

... bila hati takut ...

0 cinta utkku
Aku takut nak bercinta lagi tahu.
sebab aku tak suka kena marah. kalau kena tegur mungkin boleh diterima. 
tapi ditengking?
di marah?
di herdik?
memang aku takut.
 
aku ada prinsip dimana bila ada lelaki naik tangan dengan aku yang aku akan terus angkat.
for siyesly ini bukan main-main.
 
aku tak tahulah nak buat macam mana dah.
aku buntu tau.
sayangkan dia atau sayangkan diri sendiri dan masa depan.
 
aku kalau bab kena marah ni memang makan masa nak pulih. 
bagi aku, tak payah berbaik pon lagi bagus.
aku tak kisah.
aku tak heran dan aku pun tak batak.
 
entah lah. aku kat opis. dan banyak benda menganggu fikiran aku.
i need time to breath.
 
i need my book. 

 
…: Sindarela Story :…
Usagi Sailor Moon - Link Select